banner contact us
YHTEYDENOTTO

2. Onko tuotteesi lakannut toimimasta?

Tuotteesi takuuaika on voimassa
Valtuutettu huoltoliikkeemme korjaa takuuaikaiset tuotteet veloituksetta.

Jos tuotteesi takuuaika ei ole enää voimassa, sinulla on 2 tapaa toimia:

3. Haluaisitko lisätietoja palveluistamme? Lue lisää täältä:

4. Voit ottaa meihin yhteyttä käyttämällä verkkosivun lomaketta kyselysi luomiseksi.

Valitse vain kyselyysi liittyvä aihe. Täytä lomake ja lähetä se meille. Vastaamme kyselyysi mahdollisimman nopeasti.

Yhteydenotto

5. Haluatko olla yhteydessä meihin puhelimitse tai postitse??

GROUPE SEB FINLAND
Pakkalankuja 6
01510 Vantaa

09 8946150
Kuluttajapalvelumme on avoinna maanantaista tiistaihin klo 12:00-15:00.
Kuluttajapalvelumme/myynnin jälkeinen palvelumme vastaa kaikkiin Tefal-tuotteita ja -palveluita koskeviin tiedusteluihin. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä puhelimitse edellä mainittuina puhelinkeskuksen aukioloaikoina. Näiden aukioloaikojen ulkopuolella voit käyttää yhteydenottolomakettamme, vastaamme pyyntöösi mahdollisimman pian. Ainoastaan tefal.fi-sivustolla olevat Tefal-tuotemerkkiä koskevat tiedot ja yhteystiedot ovat virallisia.
Groupe SEB France käsittelee henkilötietojasi, jotta voimme vastata tietopyyntöösi tai kysymyksiisi. Sinulla on oikeus tutustua tietoihisi, ja voit pyytää tietojen oikaisua tai käyttää vastustamisoikeuttasi tällä lomakkeella tai ottamalla meihin yhteyttä tällä sivulla mainittuun osoitteeseen tai puhelinnumeroon.