Tuotetilaus toimitetaan Suomen alueella Kuluttajan henkilökohtaiseen osoitteeseen.
Jos tilaus toimitetaan toiseen osoitteeseen, tulee Kuluttajan ilmoittaa eri toimitusosoite.
Toimitukset tehdään
• Tilauksenne valmistelun jälkeen kuljetusyhtiön toimesta 3-5 päivän* sisällä lähetyspäivämäärästä.
*keskimääräiset ajat saatavissa oleville Tuotteille.
• Mikäli vastaanottaja ei ole tavoitettavissa, lähetys toimitetaan lähimpään Postiin. Kuljetusliike jättää viestin, jossa ilmoitetaan mistä ja milloin lähetys on noudettavissa.
• Kaikissa tapauksissa on tärkeää, että Kuluttaja tarkistaa lähetyksen kunnon ja sisällön. Mikäli lähetyksen kunnossa on puutteita, lähetys tulee hylätä ja "hylätty huonon kunnon takia" tulee kirjoittaa kuittiin päivämäärän ja allekirjoituksen lisäksi. Lisäksi, asiakaspalveluun tulee tehdä ilmoitus seuraavaan puhelinnumeroon: puh. 09 894 6150 (paikallispuhelumaksun hinta, aukiolo maanantaista keskiviikkoon klo 12.00-15.00). Mikäli viallisuus huomataan vasta toimituksen jälkeen, tulee asiakaspalveluun ottaa yhteyttä ilman viivytystä, jotta he voivat opastaa, miten tällaisessa tilanteessa tulee toimia.
Toimitusmaksu:
Toimitusmaksu Suomeen on 9.49 euroa.
Palvelut:
SIS tarjoaa lisäpalveluita Kuluttajilleen ilmaiseksi:
• Kotiintoimituksia tehdään sijainnista ja kerroksesta huolimatta, mikäli toimittajalla on mahdollisuus järjestää tilattujen Tuotteiden toimitus kohteeseen.
• Kuluttaja voi kysyä mitä tahansa kysymyksiä ja esittää pyyntöjä selvittääkseen mahdolliset ongelmat koskien tilausta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun seuraavaan numeroon: 09 894 6150 (paikallispuhelumaksun hinta, aukiolo maanantaista keskiviikkoon klo 12.00-15.00).